top of page

Trouwen in Hotel Spaander

Zaterdag 2 januari 2016 staat de wekker omdat ik vroeg bij Hotel Spaander in Volendam moet zijn voor mijn eerste huwelijksvoltrekking van dit jaar. Voor mij een heel bijzonder huwelijk. Wij zijn al jaren bevriend met de grootouders van de bruidegom en zo doende ken ik Dennis al vanaf zijn geboorte. Eerst nog even de grootouders van de bruidegom ophalen en dan op naar naar Volendam. Ook voor Hotel Spaander is dit spannend, Dennis is geen onbekende op Volendam dat betekend een huwelijksvoltrekking met heel veel gasten.

Een paar maanden geleden krijg ik van Dennis een berichtje met de vraag of ik hem en Shanna op 2 januari wil trouwen. Tuurlijk wil ik dat, wel krijg ik gelijk van Dennis te horen wat ze wel en niet willen, wat ze vooral NIET willen is een gezemel over de liefde. Nu verbaasd mij dat niet want Dennis & Shanna zijn nuchtere jonge mensen die met 2 benen op de wereld staan, maar wat zij wel willen is humor, een geintje en vooral heel veel muziek.

Nou dat is ze gelukt. Carola Smit (BZN), Dick Plat (BZN) en Jan Muhren (Next One) hebben prachtig gezongen tijdens de ceremonie.

Speciaal voor Shanna zong Jan het nummer van André Hazes "wees zuing op m'n meissie" op het moment dat Shanna met haar vader de trouwzaal binnen kwam. Een mooi liedje, op een mooi moment, tijdens een mooie gebeurtenis.

Tot grote verrassing van Shanna is Dennis die dag niet alleen met haar getrouwd. Ik mocht Dennis ook trouwen met Amy, het bruidsmeisje, er was zelfs een ring voor Amy.

Foto's; Studio 31 - Helen Navajas Photography - Volendam

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
bottom of page