top of page

Muisjes.....geen beschuit met muisjes!

Tijdens de huwelijksvoltrekking van A&F zie ik in mijn ooghoek op de grond iets bewegen, ik kijk opzij en zie daar een spitsmuisje scharrelen. Voorzichtig informeer ik bij de gasten of er iemand bang is voor muizen, anders moet die maar op de stoel gaan staan. Niemand is bang dus we gaan rustig verder. Totdat............de moeder van de bruid ineens zegt; "Ojee, het zijn er twee", weer geen

reactie van de gasten dus gaan we gewoon door met de ceremonie.

Tijdens het tekenen zie ik ineens weer het muisje lopen, nu richting de fotograaf, die helemaal niets in de gaten heeft. Zij laarzen aan waarvan de punt van de neus enigszins omhoog staat en u begrijpt het al muisje ging heerlijk rustig zitten onder de punt van haar laars. Wel waren er een paar gasten die het in de gaten hadden.

Ik heb maar niets gezegd, zag het al voor me een fotograaf die schrikt of misschien zelfs wel bang is, nu moet ik ook eerlijk vertellen dat de fotograaf geen Nederlands spreekt en dus heeft zij het verhaal van het muisje helemaal niet heeft meegekregen, ik heb haar na afloop ook maar niets verteld.

Ik zag het al helemaal voor me een fotograaf die bang is voor muisjes, camera in de lucht en fotograaf gillend boven op de stoel!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
bottom of page