top of page

Landgoed Waterland

Bijna een jaar geleden staat er een berichtje in mijn mailbox van Ramon & Priscilla met de vraag of ik beschikbaar ben op 15 juni 2018 om ze te trouwen. Ja, ik ben beschikbaar en zo begint het. Ze komen bij mij langs om eerst maar eens even kennis te maken en om te kijken of wij wel een klik hebben, maar geen probleem zij willen graag door mij getrouwd worden op Landgoed Waterland in Velsen. Hoe toepasselijk wil je het hebben want wij wonen alle 3 in Waterland, zij in Broek in Waterland en ik op Marken.

Een paar weken geleden hebben wij een afspraak om over deze bijzondere dag te praten. Priscilla een echte Amsterdamse met het hart op de tong en Ramon een rustig wat bescheiden jonge man uit Marken.

Dan is het zover vrijdag 15 juni 2018, ik stap op tijd in de auto om niet te laat te komen, als ik arriveer op het landgoed is het al een drukte van jewelste. De ceremoniemeester is druk aan het regelen en versieren, wat ziet het er mooi uit.

Ook de bruidegom loopt al rond, beetje zenuwachtig ook al zegt hij zelf van niet.

Maar dan even voor 2 uur is het zover, daar komt de bruid, wat ziet ze er mooi uit.

De grootste verassing van die dag is wel de manier waarop de ringen worden gebracht............een hele grote Oehoe komt de ringen brengen en bij het wegvliegen scheert hij vlak over de hoofden van alle gasten, die dan ook allemaal een snoekduik moesten nemen om niet geraakt te worden.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
bottom of page