top of page

Wij willen geen poespas

Als ik mijn mail open zie ik daar een kort berichtje, binnen gekomen via de website, van Mathijs & Marieke met de volgende tekst;

" Hoi Liliane, Wij hebben het plan ons partnerschap te laten registreren en omdat we dat moment willen delen met familie denken we aan een kleine ceremonie. Met jullie mooie vuurtoren delen we allebei veel! Dus als het mogelijk is daar te tekenen zouden we dat erg leuk vinden. Kun jij ons daarom informeren of jijzelf als babs en de locatie beschikbaar zijn op donderdag 10 augustus! Misschien beetje kort dag maar proberen kan altijd. We horen graag van je!".

Ps dit plan is nog geheim voor de familie dus graag stilhouden!

Groeten, Mathijs Boes en Marieke Zeeman

Ik ben beschikbaar en de locatie is nog vrij en

niet onbelangrijk ook het schip de Vriendschap is beschikbaar, dus wordt er snel een afspraak gemaakt om het een en ander te bespreken, want het is kort dag en een heel druk trouwjaar.

Op een mooie zonnige dag zitten wij buiten in het zonnetje en hebben wij ons gesprek, zij geven beide aan dat ze het heel klein willen. Gaande het gesprek kom ik erachter dat ze wel zeggen dat ze het heel klein willen, maar er komt steeds meer bij. Marieke zou zelf haar en de make-up doen, maar dat kan je wel vergeten als dit het vak van je beste vriendin is. Na het gesprek bij mij thuis ga ik ook nog even bij hun thuis langs om kennis te maken met de kinderen en krijg daar hun kleding te zien. Tja toen wist ik het zeker ze noemen het partnerschap maar wel een partnerschap met alles erop en aan. Bloemen, fotograaf, videograaf met drone, mooie jurk, familie in mooie kleding enz. Een hele mooie dag met allemaal lieve mensen om je heen.

Mathijs is een vrijwilliger bij de KNRM die konden natuurlijk dan ook niet wegblijven, buiten hun om hebben wij geregeld dat de mannen van de KNRM ook nog even een groet kwamen brengen.

Een hele mooie dag, een dag met een lach en een traan en hele mooie herinnering.

.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
bottom of page